En Påskgåva

Oftast ger man kanske bort ett påskägg eller en påskblomma.....men jag har kirrat ett påskhjärta :)

Jag hade en hjärtformad låda kvar från valentine´s godiset.......jaaa veet jag har ingen bra förklaring till varför jag sparade den tomma lådan ...men så ere iallafall :D 

Och nu hittade jag en användning av den :)
Så här såg lådan ut   

Hjärta, valentine, kartong, låda

Jag målade sen vitt på de kanter och såna ställen ja inte tänkte täcka med papper   



Sen började jag "pimp my heart" :)
Och till det hade jag skaffat papper från panduro, magnoliastämplar, snören och ett itu sågat ägg.....
Ja ni läste rätt, ett itu sågat ägg....det är inget jag rekommenderar att göra :D det va inte lätt....
men jag tog en figursåg och ett urblåst ägg, sen sågade jag utav bara tusan :D ena halvan gick sönder, den andra höll rätt bra ...vart lite naggad i kanterna ...men det tror jag ska gå att gömma :)

Ägg, figursåg, ägghalva

Här har jag börjat klä in hjärtat i papper.

Och här har jag börjat sätta fast några av magnoliastämplarna...

Hjärta, påsk, scrapbooking, gåva, påskägg






fortsättning följer...

 
                         


Kommentarer
Postat av: KIKKZ

Men jösses så fint det blir..

Du kan då pyssla syster ;) hehe

2010-03-26 @ 07:02:23
URL: http://kikkz.blogg.se/
Postat av: Marleoni

Thank you kikkz pix hallonprix :D

2010-03-26 @ 11:46:10
URL: http://marleoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0