Vad gör ni på en lördagkväll?

Jag har stått å målat en vägg i vardagsrummet :) kanske låter tråkigt men det va lite kul ....jag var tvungen att måla väggen vit igen (den va vit före oxå), för jag har spacklat igen lite hål som förre ägaren hade gjort :)
Jag tänkte måla en liten väggmålning sen, å då ville jag ta bort hålen å måla vitt å fint som underlag.
Här har jag lagt ut skyddspapper på golvet och över soffkanten. 
Vet att bilderna är jättesuddiga/dåliga ...min kamera e kass.

Vardagsrum, väggmålning, måla, vägg

Sen tejpade jag vid kanten i taket å på väggen intill, och på listen vid golvet.
Sen målade jag vitt.

Vardagsrum, väggmålning, måla, vägg

Får se imorgon när det e riktigt torrt om jag blir tvungen att måla ett varv till eller om jag kan börja på väggmålningen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0